DuitDuitDuit!

Wednesday, August 17, 2011

Zaman sekarang ni semua perlukan duit!Masing-masing mengeluh mencari duit utk sara hidup sendiri.Tah kiralah u all keje dgn goverment ke swasta ke, klu gaji bulan cukup2 makan je.Bak kata orang2 dulu kais pagi makan pagi, kais petang makan petang.Tapi sekarang xde lah kais pagi petang ni, cuma bila sampai hujung bulan tu mula lah....Maklum lah sekarang semua mahal.Kalau yang dah kahwin tu...barang dapur, nak belanja anak sekolah, nk bayar kereta, ehh banyak laa... sekarang semua mahal.Adoi!!

Untuk student pulak!Even dapat pinjaman PTPTN a.k.a PT pun still x cukup.Yelah nk dpt scholarship pun susah.So nak tak nak terpaksa jugak ambil PT ni.So bila dah ada PT macam2 nak beli.Kalau yg perempuan gadis2 tu....makeup je pun dah abes duit PT tu!Adoi jugak!!!Belum beli apa2 lagi..Handphone lg..Haaa???Bukan murah2..Suma dah MAHAL sekarang...Belanja makan lg...Maklumlah saya pun still student lagi.....Mmg soal duit ni sentiasa je...Lagi2 dah duduk luar..Rumah nak kena bayar..Memang comfirm duit PT x cukup...Sampai dah segan dengan mak ayah nak mintak duit...

Alhamdulillah sejak saya join benda yang saya nak cakap ni masalah kewangan saya susut...Dah xde dah mintak mak ayah!So klu korang rase nak join benda ni JoM!x rugi..Hanya dengan modal RM100..Saya tak menyalahkan anda sekiranya anda anggap benda ni tipu..This is the fact.Saya sendiri pada awalnya langsung tidak percaya dengan program ni.Ada rakan saya yg join dulu sebelum saya.Saya sendiri katakan padanya jangan percaya benda2 macam ni.Dah banyak sangat kat internet.Membazir duit je!Dari hari ke hari saya dok tengok kawan saya ni....Makin lama makin seronok tengok dia dapat duit..So takkan sy nak tengok je???Then sy join dia...Saya pulak yang malu dgn dia...Bukannya susah..Senang je..Hanya log in  Facebook ....Adoi senangnye!!!Minggu2 boleh dapat RM300 sampai RM500.If kerajinan u all tu ditambah sedikit anda mungkin akan dapat RM5,000 to RM6000 sebulan.So kalau u all minat boleh email saya kat comment bawah ni.Sertakan nama anda, & no. telefon.Make sure u all tekan Subscribe by email tu kalau nk hantar kat email....or bg nama  Facebook  anda.saya sendiri akan add anda.Saya sendiri yang akan terangkan benda ni pada anda sehingga anda BERJAYA...





0 comments:

Post a Comment

KenyangDuit. Powered by Blogger.